לאחר פיטור המנכ"ל: ארדן מגבש הצעת חוק לפירוק בזק

אברהם זילבר No Comments on לאחר פיטור המנכ"ל: ארדן מגבש הצעת חוק לפירוק בזק
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת לשעבר ח"כ גלעד ארדן הנמצא בימים אלו בנתק עם ראש הממשלה לאחר שהאחרון לא הסכים לתת לו את התופינים שביקש, הודיע היום כי הוא מתכוון להניח הצעה, שתחייב את בזק למכור את החזקותיה בכל חברות התוכן והשירותים.

"בשנים האחרונות נקטה בזק בכל פעולה אפשרית כדי לתקוע ולעכב את יישום הרפורמה שתוזיל בעשרות אחוזים את העלויות לציבור". אמר ארדן והמשיך

"לכן הגעתי למסקנה שהדרך הנכונה להתמודד עם מונופול כה עוצמתי היא לחייב את בזק למכור את כל החזקותיה בתחום התוכן והשירותים ולהשאירה כחברה תשתית בלבד", מסר ארדן.

תגובת ארדן מגיעה מגיע יום לאחר שאתמול (ראשון) פיטר רה"מ נתניהו בשיחת טלפון את מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר, מינוי של ארדן, לאחר שארדן סירב לשבת בממשלת נתניהו היות ולא קיבל את התיק שרצה.

הפירוק של בזק לחברת תשתיות ולחברת שירותים הוא לא דבר חדש לגמרי, הנושא עלה כבר בעבר במספר הזדמנויות, אך למשרד התקשורת לא היה אף פעם האומץ ליישם את המהלך הדרמטי ולכן העדיפו שם להשתמש ברעיון למקרי חירום מול בזק.

גם ועדת חייק המליצה לשקול את פירוק החברה לתשתיות ולשירותים. במידה ורפורמת הפס הרחב לא תיושם ולא ניתן יהיה להשתמש בתשתיות בזק לטובת המתחרים.



0 תגובות